سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

1402/12/15
در پایان نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها؛

دانشگاه‌های برتر در حوزه ورزش‌ دانشگاهی معرفی شدند

در پایان پنجاه‌و سومین نشست مدیران تربت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه‌های برتر در حوزه ورزش‌ دانشگاهی در خصوص فعالیت‌های آن‌ها در سال 1401، معرفی و تجلیل شدند.

دانشگاه‌های برتر در حوزه ورزش‌ دانشگاهی معرفی شدند
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، در پایان پنجاه‌ و سومین نشست مدیران تربت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی که با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد از دانشگاه‌های برتر در چهار حوزه « ورزش همگانی »، «مراکز تندرستی و مشاوره ورزشی»، «اماکن ورزشی »،«ورزش قهرمانی»، «مشارکت در فعالیت های ورزش دانشجویی» و نظارت و ارزیابی و همچنین دبیرخانه های برتر در حوزه تربیت بدنی و ورزش دانشگاهها با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

دانشگاه‌های برتر در سال 1401 به شرح زیر است:

در حوزه «ورزش همگانی» دانشگاه‌ های علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و کوثر بجنور در شاخص‌های "شرکت در مسابقات استانی 1401، شرکت در المپیاد همگانی 1402، برگزاری جشنواره های همگانی، پاییزه، هفته تربیت بدنی و زمستانه، میزبانی مسابقات استانی، پاسخگویی به موقع به مکاتبات و ارسال گزارشات" برتر اعلام شدند.

در حوزه «مراکز تندرستی و مشاوره ورزشی» دانشگاه‌ های خوارزمی، بیرجند و بجنورد در شاخص‌های "فعال بودن مراکز تندستی و مشاوره، ارسال به موقع گزارشات انجام شده، تعداد دانشجویان ارزیابی شده" دانشگاه برتر شناخته شدند.

در حوزه «اماکن ورزشی» دانشگاه‌ های حضرت معصومه (س)، شهید باهنر کرمان، کاشان، مراغه، جهرم و بزرگمهر قائنات در شاخص‌های "پیگیری و افزایش سرانه ورزشی دانشگاه (افتتاح پروژه های ورزشی) و ارائه گزارش هزینه کرد ابلاغ اعتبارات" برتر شناخته شدند.

در حوزه «ورزش قهرمانی» دانشگاه‌های اصفهان، تهران، شهرکرد، الزهراء (س)، صنعتی اصفهان، تبریز، شهید بهشتی و مازندران در شاخص‌های "تعداد مشارکت در المپیادهای قهرمانی، بین‌الملل و شاهد و ایثارگر، تعداد مشارکت در مسابقات قهرمانی تک رشته ای، تعداد میزبانی مسابقات منطقه ای، مقام های کسب شده در رویدادهای قهرمانی" به عنوان دانشگاه برتر شناخته شدند.

در حوزه «مشارکت در فعالیت های ورزش دانشجویی» دانشگاه‌های ارومیه، ایلام، اراک، محقق اردبیلی، تربیت مدرس، سمنان، سیستان و بلوچستان، بین المللی امام خمینی (ره)، جامع علمی-کاربردی، فرهنگیان و پیام نور در شاخص‌های "همکاری با اداره کل در برگزاری دوره‌ها و نشست‌ها، میزبانی رویدادها و برنامه‌ها، پاسخگویی به موقع به مکاتبات انجام شده" به عنوان دانشگاه برتر معرفی شدند.

در حوزه «نظارت و ارزیابی» دانشگاه‌های یزد، مجتمع آموزش عالی تربت جام، دریانوردی و علوم دریایی چابهار، صنعتی سیرجان، مجتمع آموزش عالی اسفراین و دامغان در شاخص‌های "ارسال به موقع گزارش های درخواستی، پاسخگویی مناسب در برگزاری شورای ورزش دانشگاه و ارسال صورتجلسه و ارسال به موقع برنامه عملیاتی" به عنوان دانشگاه برتر معرفی شدند.

در پایان سه دانشگاه رازی (دبیرخانه منطقه پنج ورزش دانشگاهی)، شیراز (دبیرخانه منطقه هفت ورزش دانشگاهی) و فردوسی مشهد (دبیرخانه منطقه نه ورزش دانشگاهی) به عنوان «دبیرخانه های برتر» در شاخص های "حضور در جلسات اداره کل، برگزاری جلسات هماهنگی با دانشگاههای ذیربط منطقه، ارسال به موقع تقوم مسابقات منطقه ای کسب سهمیه، تعیین مناسب میزبانی دانشگاههای منطقه، همکاری با ناظران فنی معرفی شده در منطقه، ارسال به موقع گزارشات به اداره کل و اطلاع رسانی به موقع بخشنامه‌های اداره کل به دانشگاه‌های ذیربط منطقه" معرفی شدند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات