دختران دوومیدانی کار دانشگاه کاشان با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۷ برنز بر سکوی دوم مسابقات دوومیدانی منطقه ۶ ورزش کشور

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۷ کد : ۲۳۲۹۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۱۹

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان گفت: دانشگاه کاشان در مسابقات قهرمانی دوومیدانی دختران منطقه ۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انتخابی ۱۶ المپیاد ورزشی دانشجویان  به میزبانی دانشگاه اصفهان، مقام دوم تیمی را کسب کرد.

محمد رمضانی افزود: خانم خسروی در ماده پرش با نیزه مقام اول و در ماده 100 متر سرعت مقام سوم و خانم زهرا شهبازی در ماده پرتاب وزنه به مقام اول نائل شد. همچنین  خانم رحمت پناه در ماده پرش طول مقام دوم و در ماده پرش ارتفاع مقام سوم،  خانم حبیبی منفرد در ماده پرتاب نیزه و در ماده 400 متر سرعت مقام سوم را کسب کرد.
وی خاطر نشان کرد: خانم شاهمرادی در ماده 200 متر و خانم لایقی در ماده پرش طول موفق به کسب مقام سوم شدند. همچنین خانم آقاعلی در پرتاب وزنه مقام دوم و در ماده 1500 متر مقام سوم را کسب کرد.
مدیر تربیت بدنی افزود: در ماده دوی امدادی ۴×۱۰۰ متر، خانم ها خسروی، لایقی،حبیبی و شاهمرادی مقام دوم این مسابقات را کسب کردند.
وی با بیان اینکه تیم دانشگاه کاشان با مربیگری سرکار خانم حبیبی  در مجموع تیمی مقام دوم این دوره از مسابقات را نیز کسب کرد از میزبانی چندین رشته ورزشی در دانشگاه خبر داد و هدف از میزبانی این مسابقات را حمایت از ورزش قهرمانی؛ آماده سازی و تمرین برای برگزاری رویدادهای بزرگتر در دانشگاه کاشان اعلام و اظهار امیدواری کرد: تا در آینده دانشگاه کاشان میزبان رویدادهای بزرگی نظیر المپیاد ورزشی دانشجویان کشور باشد.

کلید واژه ها: مقام مقام خانم مقام ماده ماده ماده پرش خانم دانشگاه دانشگاه کاشان کسب کاشان


( ۱ )

نظر شما :