علی رضایی دانشجوی دانشگاه کاشان در ترکیب نهایی تیراندازان برای حضور در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین

۱۴ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۹ کد : ۲۲۱۳۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۴
علی رضایی دانشجوی دانشگاه کاشان در ترکیب نهایی تیراندازان برای حضور در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین

 

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از اعلام ترکیب نهایی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران برای حضور در سی و یکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین خبر داد.

رمضانی علوی افزود: کمیته فنی فدراسیون با بررسی رکوردها و وضعیت تیراندازان ترکیب نهایی تیم ملی را برای حضور در سی و یکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین در دو بخش دختران و پسران اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تیم ملی تیراندازی دانشجویان در دو اسلحه تفنگ و تپانچه  در این رقابت ها شرکت خواهد کرد، تصریح کرد: علی رضایی دانشجوی دانشگاه کاشان در بخش تفنگ مردان در سی و یکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان به عنوان عضو تیم ملی حضور خواهد داشت.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان افزود: سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 6 لغایت 17 مرداد ماه در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

رمضانی علوی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های این مدیریت جذب نخبگان ورزشی با اولویت دانش آموزان و دانشجویان بومی می باشد اظهار کرد: آیین نامه‌ای در خصوص جذب و ماندگاری این نخبگان ورزشی تدوین گردیده است که پس از تصویب در هیات امنای دانشگاه به عنوان یک ابزار تقویت برند دانشگاه اجرایی خواهد شد.

 


نظر شما :